Tuesday, September 28, 2010

Who is 50 Tyson ?



New 50 Tyson - Hold You Down Feb 27th 2012 .




New update from 50 Tyson Jan 7th 2011. He responds to all the Haters , and He says stop Hatin on him !





There is no question that this guy can draw a crowd. Most laugh , and make fun because they dont know about 50 Tyson's condition. He is living with Autism. He's an outgoing teenager from Minnesota that loves basketball , and aspires to be a rapper. Hip Hop has a way of reaching the soul of anyone , and can give you the courage to do just about anything. In this case Hip Hop has moved this young man to do something positive with his life even though he sufferes from Autism. Hip Hop Has no boundaries. Shit they let Vanilla Ice & Eminem in didnt they? Lol...





85 comments:

  1. comparing an autistic teenager to the best rapper to ever exist (eminem) is pure ignorance. good job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Calling eminem "the best rapper to ever exist" is pure ignorance in its PUREST form...
      Hip hop existed long before the 90's...

      Delete
    2. Eminem IS THE best rapper to ever exist fuck this fool talking about

      Delete
  2. i ain't gunna lie; that guy sucks

    ReplyDelete
  3. I know the comparison to eminent is pretty awful but anyone who says eminem is the best rapper to ever exist is a God damn fool. To any neophytes trying to make that claim, all one has to say to refute is: "doing doing doing" (ass like that)... horrendous!

    ReplyDelete
  4. Well autocorrect messed that sentiment up but I hope you got the gist.

    ReplyDelete
  5. Thats some bad give to a real street nigga from the ghetto, hes talk about how sad its to be gangstar. All way he drop some other to talk, thats why he wear purple and green bandana on, like in his streets where hes grown, people with colors, the picture true born. Like a killer whos get murder this guy talk about his grown without any real stand for some other. Hes from and hes get, where hes from voodoo ice cream thats to sold. This is much color and the scene on more power, who get for stop all good motherfucka.He show some old and real good on the hood slang.

    ReplyDelete
  6. keep rappin'50 Tyson... to all you other people, learn how to read and write before you hop on a computer.

    ReplyDelete
  7. You definitely can NOT compare Em to 50 Tysonn. Em is NOT the greatest MC by far, but he can give any MC a run for their money. I don't even know what point you were trying to make by comparing 50 Tysonn to Em that's ludicrous. Now I get that he is autistic and people shouldn't make fun of him, but the reality of it is, they will.


    V/r
    VaDiva

    ReplyDelete
  8. Bummer, it was better when I thought he was just dumb. Autism took the fun out of making fun of 50 Tyson. God Damn you autism!!!! You always ruin everything.

    ReplyDelete
  9. Eminem is the best u should be shot

    ReplyDelete
  10. lol you guys are wasting so much time talking about the dumbest things , who cares who he was compared to . i seen him in person & i like him . it's sad he gets made fun of for his autism

    ReplyDelete
  11. Autism is a serious condition... this kid needs props for trying to rise above and do what he wishes in his heart... much love N Side baby that's where we from

    ReplyDelete
  12. really respectable

    ReplyDelete
  13. I love it 50 tyson u put a smile on my face believe it or not I look@ ur video everyday cause it cheers me up....and no way am I making fun of ur autism I think u should keep doing ur thing ur getting better practice makes perfect right who cares that ir autistic im sure u have common sense and u don't have over 4 million viewers on not just one of ur videos...I hope u read this and it puts a smile on ur face as u do mine keep up the good work....I laugh with u not@ u everybody got haters babe peace!

    ReplyDelete
  14. I'm a Hater, I Try to do something with the people that they help me, because more than 10 people get shot next me and the state is right now a ghetto place where many black people from all around the world with bandanas and colors and they know my name, but that so dawm many people get shot next me, they did't want to change anything, some say i'm a hater and be sad about he getting famous! No! Our for me people they whould say tell the people they shot other next you shot more, thanks for some conception

    ReplyDelete
  15. This is a new era fuck the color of skin im white and wouldn't listen to anything but rap I grew up in cincinnati and some of my best friends teachers coaches are all black. Nothing should be tough to get into based on race it should be based on talent and hard work this site should be promoted for all cultures

    ReplyDelete
  16. Rap isn't made just for black people so I donut understand what your point was wen saying "Why is it so easy to allow someone of out outside race in so easily" that's pure ignorance em gucci wayne drake wiz cudi I love them all and never listen to music based on skin color

    ReplyDelete
  17. Emenim is horrible seriously I was so angry when they announced him as the #1 rapper of the century wtf? Like he hasnt even been relevant in the last 3 yrs so how all of a sudden is he the best. Next thing you know they will be saying that the Beastie Boys invented rap. lol SAVE HIP HOP! Emenim pale ass wouldnt be anything if it wasnt for Dr.Dre's beats. He's wack D12 was wack Em will disappear again in a yr or 2 then him & trailer park kim can continue on with their lives.

    ReplyDelete
  18. I agree with the last comment I really dont care to listent to Eminem hes not in ma ipod at all ,and to be honest he hasnt been relevant in the last 5 yrs so I didnt c how he was best Mc. Noway been longer then 3 .BET was crazy for makin em #1 . BET not the same since it was taken ova by viacom. Love this site good article tho.

    G.S

    ReplyDelete
  19. Seriously you idiots who say that Eminem is not the greatest rapper ever is a damn fool. He has done so much stuff for hip hop that nobody even comes close. Even if you are not a fan you should realize he is the best.

    ReplyDelete
  20. Damn I dont know what planet yall livin on and shitbut eminem is nowhere near the greatest rapper how do yo overlook Jay-Z or even 2pac or biggie but em? Naw im sorry im a fan of this shit since rakeem & KRS1 & RUN DMC, I will admit that some of eminems songs are decent but I dont think hes the best. Like KRS1 said Hip Hop is too young right now to claim a best just yet.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. who see that? the first people on 50 cent youtube, than after a while, a post link on the people from 50 cent, many people and three guys, one green one other purple, one tell somethink about to be gangstar, yes, i was in the ghetto were someone want to know where I'm from, i was young, i grow up in street- talk, since i can remember the age of 8, on the way to school, real talk, but..people on 50 cent, than people on 50 tyson, with the same story, yes and i be there the hole time and it seems, they try to destroy my life, i don't know, i grow up with people, our whould'not to know how many or why or what all these years happen? i only can say, a old bicycle in the ghetto, since i was with 5 years back, for real, a bicycle, too, there was three bicycle's on my blocc, the first is away, the second is back, after the third goes. Is this for real? how it feel to get after work fucked up? how it feel to get since years in talk, on today all be here?what the fuck?

    ReplyDelete
  23. That last post? WTF is that dude saying?

    ReplyDelete
  24. pussyole proper english

    ReplyDelete
  25. Dont talk shit about the beastie boys, you gotta give them the respect they've earned for doin what they do. Also it doesnt matter what eminem has contributed in the past 3-4 years, he has contributed a unique style and record label that have released some of the rappers that you go nuts for these days. True though that Dre makes some sick ass beats, he's a perfectionist. Hip hop is young, and needs to drop the auto tune and ghost writers.

    ReplyDelete
  26. "keep rappin'50 Tyson... to all you other people, learn how to read and write before you hop on a computer. "

    So says the only person who does not use capital letters in their paragraph.

    On a side note, he sucks. You can't deny that fact. People are just trying to be nice, but this guy is a joke. Or perhaps, people listen to so much crap that they can't even tell the difference. Sometimes, you have to be honest to save the humiliation.

    ReplyDelete
  27. I ain't gonna lie, this guy sucks just as much as that fool who compared an autistic teen to a top rank rapper...eminem is not #1, we all know. But he is definately among the best! Comparing the two is pure ignorance.

    ReplyDelete
  28. I dont even listen to rap. So I'm not comparing him to Eminem or anyone. Yeah, I laughed the first time I saw it. I'm no saint. But since then, I've closely analyzed every one of his videos. It's massively intriguing to me, being as I suffer from several social and mental disorders. I read the comments on his youtube and empathize. Everyone that calls him a "retard" or says he "can't" rap is doing a lot of damage to the kid. Personally, if those things were said about me, I wouldn't take them as well as he does. Having a mental disorder comes with such instilled shame and fear of rejection or incompetence and its quite admirable the way he deals with it. He'll say all day that it doesn't matter or that he doesn't care but you all and I know that's not exactly the truth. I, myself am aspiring in the music industry and it's a grueling business for anyone. Give the kid a break. He obviously has an enormous heart and huge dreams that he's rapidly acheiving. Seeing that he's playing huge clubs in New York and DC is amazing. Honestly, I could go the rest of my life without hearing how the hip hop and rap scene is digressing to sheer stupidity. There seems to be absolutely no prerequisite for it and it frustrates someone like me, who plays actual MUSIC. Where friends become family through hard work and sweat and tears and determination. But shut up about my man 50 Tyson. He's going places and it's highly deserved. You can see the love for it in his eyes and that's something 95 percent of the people making music don't have these days. It kills me to see how inconsiderate and mean some people can be for the sake of a laugh. It's utterly disgusting. 50 if you see this, you're me dude for life. Keep doing what you're doing and never stop for anything or anyone. And to most everyone bashing eachother above me: Learn proper grammar and spelling skills before you start using the word ignorance or any form of it.

    ReplyDelete
  29. where the nigga with the hard in da paint 4 sho, killa run where some other?

    ReplyDelete
  30. That dumbass M Queasy needs his ass whooped.

    ReplyDelete
  31. Yea yea yea im nawt a fan of 50 tyson budt my mans is doin his thing so nobodii shuld hate on em weather he has a austism or nawt plus he moe known den yah bum asx niggas anyway so if u dnt like em dnt watch his videos dum fcks

    ReplyDelete
  32. 1st off eminem is a fckn beast so who eva dnt think he da best grab coc nd blow faggets nd idt dnt matta if he been gne foe a while dhat wuz a personal matta nd also everything he drop is quality nd its lyrcal yah dnt no shyt about hiphop yah jst listen tu club songz

    ReplyDelete
  33. Come on white ppl quit sayn learn hw 2 spell nd shit cks blk ppl actuallii have increased vocabulary some of us jst dnt use it nd tha others jst abbreivate tha word tu make it shorter so quit bein fuqn racist Luv evrii ethnicity

    ReplyDelete
  34. i need tu b more lyke 50 tyson dis niggah got hella courage i cn actuallii rap budt jst 2 shy tu prove much respect goes all 2 em this dude may nawt b tha future of hiphop budt idolize nd respect his luv 4 hiphop nd his give a fck about haters additude......................................... get pussy/jack off smoke weed nd rap productions lhh

    ReplyDelete
  35. the hip hop game is shit about, thanks

    ReplyDelete
  36. 50 Tyson gives other teens with autism courage to follow their dreams no matter what they are. I am a fan of 50 tyson and just because a person says their a fan doesnt mean they have to be a fan of the lyrics. You can be a fan for many reasons and i commend him for having courage to do what he loves to do and be judge by others and not letting it stop him. Autism is not a funny matter and I feel most of you need to grow up and look at the bigger picture. 50 Tyson keep doing what your doing and I love it, enjoy it and look forward to all the things you will accomplish in the future.

    ReplyDelete
  37. real live 50 tyson dope than a mug....most of the ones hatin aint got half the courage he got.....yall need to give that nigga his props cuz like he said, u hatin ain doin nun but gettin him moe money...

    RoB-U

    P.S. EMINEM FUCKIN SUCKS!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  38. really.. most of yah are a little slow.. he is NOT comparing 50 tyson to eminem.. hes just sayin that hip hop has no boundaries meaning they let white people rap, so why not let an autistic person rap.. in no way did he compare rhyme skills... DUMMIES

    ReplyDelete
  39. Fuckin Idiots let 50 Tyson have his moment and stop hating on him B***HES!!

    ReplyDelete
  40. eminem best rapper? pshhhhhhhhh keep dreaming.

    ReplyDelete
  41. dont hate him cuz you aint him!!!!!!

    ReplyDelete
  42. hi rappers by fakers

    ReplyDelete
  43. 50 tyson might grow up 2 be da best rapper

    ReplyDelete
  44. i sell ice cream from the ghetto florida, since 4 years old the same bicycle like there till today, i sell ice cream for 40 dollar, badman say'd or be dead, this I dont say, only the town is color to bad. what ever they say with seven years old, that i be shot when i not hop better to the hip, hop hip to the beat or end up. I'm not bad and people tells me they life right here for me, not against..

    ReplyDelete
  45. 50 tyson have autism? i got very big dreams, call gal.. that means, when i remember 4 years like yesterday, its like medium.. what our can say to this? big dreams in any time? its better than play any games.. what happen with the people, first they startet on 50 cent and after 50 tyson up doing, it be only bad.. if people know what hop hip and dreams mean, that many man need to be for that the one day in the year ghetto shit get lower to day.. more happy friends in dirty ways

    ReplyDelete
  46. I am the punishment of God...If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon hip hop. //eminem

    ReplyDelete
  47. ooh yes, what up? promotion wild? ms13 gangsta part2 my beat from 2007. is going new up, because ms13 want to say hello like badda dem, this why Philippines take it new up, check this out. Bo Bo Bo Bo BoA

    ReplyDelete
  48. ooh yes, what up? promotion wild? ms13 gangsta part2 my beat from 2007. is going new up, because ms13 want to say hello like badda dem, this why Philippines take it new up, check this out. Bo Bo Bo Bo BoA

    ReplyDelete
  49. People should never hate on 50 tyson. its ok if you dont like his music, but making fun of him and calling him a "retard'? thats just horrible. he is a great soul and is doing what he loves, and thats all that matters. 50 your my boy, and let me know about getting a t-shirt! i would love to have one they are fresh as can be. keep it up son

    ReplyDelete
  50. go and eat ice shit like me for 40 dollar pussyole, -gal, move there! FLorida!Go!

    ReplyDelete
  51. fuck yaall, its going from down to top to read, nigga fuck how black generation! Nah Voodoo Ghetto?? this call-Gal pussy right piss me off, niggas run with guns around and kill people ass--ole.

    ReplyDelete
  52. someone wanna be say one more pussyole ghost and self? never free for any with.

    ReplyDelete
  53. the upper is a come are, who want to say it like this shit in world, Voodoo Ghetto, our talk ghetto dissrespect, only one call ghetto voodoo give, who wanna say he be free?

    ReplyDelete
  54. ooh yes, what up? promotion wild? ms13 gangsta part2 my beat from 2007. is going new up, because ms13 want to say hello like badda dem, this why Philippines take it new up, check this out. Bo Bo Bo Bo BoA

    ReplyDelete
  55. check this out, i fuck up, i dont try to get youtube views and erase all wanna be try because our never understand, fucking sic people, here in this city is bad ghost dog from the ghetto florida, he kill a woman i sure because i saw the gun, that our for me, a shit for ever, i give a fuck about to get money, i be the only one for the ghetto florida since 4 year old, ice cream is that i our piss me off, for 40 dollar, i never move for get money, this how i like killing free, when i move out, infront my door is a blue and red tag about african bully, our fucking people should get on our flame, i went for that the ghetto went in one day out this fuck and killing all free up, i never do money, 1. people kill me 2. i never fuck because people kill me 3. people kill me, someone try to help, i kill it 4. talking about killing people is no respect 5. our a shit fuck in self for killing

    ReplyDelete
  56. who wanna be voodoo ghetto? no one can be it, only grown people can BE it. This a serious shit about be and gives. thats all, i only get with my 5 year a dealer under the window that explain me that i need to be the bicycle from the ghetto, or he kill me, gun bustin, i be happy that the ghost from florida tells me with his gun on street, that i be alive, fuck the people that try to send something up in here, this city is pure shit up color, and people wanna life here? we get something like america for new come as.

    ReplyDelete
  57. our hope our stop to be a target off fuck, and get more shit to self, fuck our school, i grow in the street, i die for street, My Life is My Right, no life no right.. Only one True Money Power Respect, theme: stars? I be for ever the only one white man from and for this place, i gonna die early in happyness about our fucking shit with the Gee, I be a Gee, better alone, dawm fucking ghetto clowns(lost people) Voodoo Kill Everything(thats my name) I give a fuck about our feeling with like our be

    ReplyDelete
  58. how they find me? fuck yaall, ask my dad, id ont know where my family be. But he show badman with the ice box and gun in this place where people lie on the street like 10, yes? Where you From?? my hand up the window and i speak english bout getting bad. A old bike and a big bitch she get with me man with color pruple orange talk, only green and purple, mean isnt me, under the feeling.

    ReplyDelete
  59. if we whould drive right we dead, 5 people say'd, we need to drive left.. this i learn there and it keep my alive on this bad place

    ReplyDelete
  60. ooh yes, what up? promotion wild? ms13 gangsta part2 my beat from 2007. is going new up, because ms13 want to say hello like badda dem, this why Philippines take it new up, check this out. Bo Bo Bo Bo BoA

    ReplyDelete
  61. Green Purple Orange
    Money Power Respect
    A City Cool With All This Color Gangstars

    ReplyDelete
  62. What are you guys talkin about? Lol what ever it is you should take it to our NEW chat room. Look at the bottom right hand corner where it says "JOIN CHAT" And login. Its very simple. See you there !

    ReplyDelete
  63. people start to talk with they self, when they get it that some things move by self.
    This how the Ghetto fuck, everythink about the living after dead, its for they the motherfuck.

    Our dont belive because our over the get, a bicycle from the ghetto? somethink what move by self? what the fuck nigga? A picture what change by self whould be a chance.
    But what the fuck? stand up for a fuck on that bicycle, be there in the ghetto for a ride.
    I hope all start to do what all other do, give up and talk to any bell..
    Pull Up!!This how to life as a voodoo player.
    many talking about, many get, any man
    Real Timeless? good tek in this town

    ReplyDelete
  64. good to walk free, this feel, like a autism call kim peek, he call straight up over tv, on a story that was right be the neightboor, welcome here some pictures only for you too spooky. He say something about a letter to build the pyramids, he cry a fool scene on, i dont why this happen but he said he maybe gonna die, this he do like micheal jackson after this out speaking bad thing. its sad that it happen after i speak on it that year, only one week ahead, a heart attack? what the people talk in this color town with me on? get your rich head on? never i said to them...

    this what the people want, i should say that some gold teeth man say'd to me..

    ReplyDelete
  65. I think the whole thing about Eminem being the best is arguable, but it's also arguable with the likes of Nas, Rakim, 2pac, Big L, R.A The Rugged Man and soulja boy

    ReplyDelete
  66. This guy desreves respect ignore him being compared to Em obv he is nothing like him but i mean come on this guy is Autistic and look at whats hes doing hes actually going somewhere... ok ill say this he aint a great rapper but i mean come on half the rappers in the industry these days are terrible at rap anyway, 50 Tyson has the same skills as some of these fake MC's but yeahh props to Tyson for gettin this far with his condition KEEP IT UP BRO

    ReplyDelete
  67. a bulldozer does his pull up like 2 pac

    ReplyDelete
  68. Who keep this fuck on? I feel like back in my year 8 where i fuck with the think on that hiphop be, what the fuck is this? ask someone in this town, to many on that some wanna say not real, check it out, vienna, fuck you be! everyone be here and say yoo we!But how long to keep this money power respect on? only grown people gonna be this hiphop. What the fuck going on? Real Hiphop Not be! Look at this, so many, dirty good and heavy. Yoo, Who keep florida gangstar since in his thing or think? who be like that?? in a game of dream, dawm fuck i feel lost out there!! Help Motherfucking Free!!everything motherfucking!!Nord West South East!! How many people fuck my age go on, this is real, Voodoo For Ever. jumping like gonna be in the years of seven and eight to hot to be

    ReplyDelete
  69. http://www.youtube.com/watch?v=UbPnQ2W1eig

    ReplyDelete
  70. http://www.youtube.com/watch?v=ausej-0yjnQ

    ReplyDelete
  71. I feel big on that one, to keep it on and off. Florida, this is more like blow ya head off. The sad thing on that is to yall no one ever keep any hiphop slang. Maybe some see this and still look like verse. Reverse to blow yaa first. Good, Only One Real White Gangster keep it up, next front what. Only bad that nothing on that gallang else anyone keep on. I whould wonder if some whould do it like that, real hood present. Only a take up, other dont understand this, i leave gunned. Don't tell me a guy who keep rap since ever do a shit like i dont want to be next rapper. Hood Town All Clowns, this take up blow my nigga head off. My next months i cant move I ball about why i scear on that, i go on to keep my silly bones up to fall down alone? out this town, everthing to case on, feelings dreams want have no other keep my hiphop good bo boa.. serious, more gal than self Bo Bo, ready on go

    ReplyDelete
  72. I get money, how to money get, the real of the hip on. i whould say, ghetto there all day people no way, who get money? some motherfucking want to talk about a shame, hiphop on what roll what. who got any motherfucking on, no other feel roll for. who see this motherfucking blind went, who motherfuckin shot go, my ass, gun licking went. I don't know why, other can't give me 2pac with his first try for. slang fucking pussy fuck frontyard. Hop to my self, hip to my went,yaa, some motherfucker out this world never got grow, nigga for keep me motherfucking rap up. The money fuck the bitch hard, what smelling like pussy run for. Motherfucking other something like not on there get. old school, hard to be. i see movies they dont got any real for, my fuck is down, motherfucking nigga i keep numbers right to my head, leave on no understand for my mind that nah, motherfuck, all wanna be ghetto deep? slang, eight, more motherfuck

    ReplyDelete
  73. http://science.orf.at/stories/1684181/

    ReplyDelete
  74. yaa, every day a silence with the bicycle that from the hell call me on to be shut close. from where you get your style, from the other game. no bitch can reach my self because i get badman grown. no motherfucking shit about the game that not stop, get it poppin with the next state, people nah no mercy about they get nothing, we first on or they dont wanna be grow, dont wanna be self with all this shit feelings. my game is survival, with all these ghost that fuck all other done been. no one in the scene get it 8ball with me i and i who ever. who can teach me how to roll something about the life speak to every day any bitch. hiphop with me, with the stay on, with the only one in the game, 8ball real motherfucker, they hunt dem down

    ReplyDelete
  75. I don't think most of you realize that he meant they let in Eminem and Vanilla Ice back when white people rapping was unthinkable.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Finally somebody hit it right on the nail. We thank you for actually reading , and understanding the meaning behind what was said.

      Delete
  76. http://www.youtube.com/watch?v=QjqoKEmWNBA

    ReplyDelete
  77. they let vanilla and eminem in i aint saying emeniem is the best in no way i rock the guys stuff but i see now best you got different styles personally I am an odb and biggie fan for the most part but never put eminem next to vanilla Ice that is just straight up retarded in every form.

    ReplyDelete
  78. http://www.youtube.com/watch?v=y8zEim_yDAU&feature=plcp

    ReplyDelete